2.8.2015

Hevostavaraa kerrakseen


Hei kaikille! Olen saanut pari hyllyä kaapistani jo täyteen hevoskamaa. Yksi hylly on hevoselle ja toinen ratsastajalle, eli minulle. Edelleenkään hevosta minulla ei ole, mutta olen ostanut jo tarvikkeita jotka eivät kaapissa kulu eikä niiden koolla ole hevoselle merkitystä. Satulahuovat ovat tästä poikkeus, samoin satulasaippua, jota käytän tälläkin hetkellä omien nahkavarusteiden putsaamiseen.

Minulta löytyy seuraavia tarvikkeita:
2x satulahuopa
2x riimunnaru
1x juoksutusliina & -delta
3x pinteli(ostettaessa oli 3 syystä)
1x harjapakki ja tarvittava sisältö
1x satulasaippua
1x tallipäiväkirja
1x lääkityskirjanpito


Toivottavasti näille tulee käyttöä. Ajattelin, että jos ja kun saan hevosen, ei silloin tarvitse stressata kaiken ostosta, kun on jo valmiina jotain. Eli kerralla kuluva rahasumma vähenisi hieman ja nyt ajan kanssa hankkiessa voin ostaa tavaroita mahdollisimman edullisesti esim kirppiksiltä ja vertailla liikkeiden hintoja rauhassa.

Säästän myös kokoajan rahaa isoja menoeriä varten, jotta minulla on itselläni kyky maksaa hevosen kuluja. Samoin olin nyt kesällä kesätöissä, josta sain myös rahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti