14.8.2015

Maasto Laralla ja uudet housut (ERT)


Hei kaikki! Eilen kävin ratsastamassa Espoon ratsastustallilla. Tunnin aihe oli maasto. Sain tunnille Lara-ponin, joka oli jo edellisellä tunnilla. Ennen tunnin alkua eräs aikuisratsastaja tarjosi lapsensa kaksia ratsastushousuja minulle ilmaiseksi. Aluksi luulin, että ne ovat liian pienet minulle, mutta tarkemman katselun jälkeen totesin ne juuri oikean kokoisiksi. Otin ne siis mukaani, kun ilmaiseksi sai. Esittelen housut alempana tässä postauksessa.


Ratsastustuntiin nyt. Nousin kentällä Laran selkään ja säädin jalustimet sopiviksi. Sitten lähdettiin maastoon. Olin Laran kanssa kolmanneksi viimeinen jonossa. Käynnissä Lara jäi helposti jälkeen muista hevosista. Mutta ravissa ja laukassa sitä sai hieman pidätellä, ettei se liiku ihan toisen hännässä. Ratsastettiin hiekkateillä ja autoteiden reunassa peltojen keskellä. Mentiin myös vähän ihan pienellä metsäpolulla. Laukkaaminen oli ihanaa. On viimekerrasta aika pitkä aika, kun olen laukannut maastossa. Mutta Lara oli tosi kiva ja reipas. Tunnin lopuksi vein Laran talliin, riisuin varusteet. Menin sitten vielä moikkaamaan Laraa ja otin muutaman kuvan. Harmillisesti karsinasta ei saa hyvälaatuisia kuvia, sillä siellä on huono valaistus.

Uusien ratsastushousujen esittely

Tässä on uudet ratsastushousuni.

Tosiaan, sain nämä housut siis ilmaiseksi eräältä ratsastajalta, joka tarjosi lapsensa pieneksi jääneitä housuja minulle. Housut ovat minulle juuri sopivan kokoiset, joten tämä oli todella iloinen sattuma! :)


Näistä farkun värisistä housuista pidän erityisesti. Ne ovat joustavat ja hienon näköiset. Näissä housuissa on tarrat lahkeissa.


Nämä ruutuhousut ovat myös mukavat jalassa. Näissäkin on tarrat lahkeen alaosassa. En tiedä milloin näille kaksille uusille housuille tulee käyttöä, mutta varmasti tulee. :)

1 kommentti:

  1. Oo, mie ostin tossa muutamaa päivää aikasemmin myöskin tuommoiset farkkuhousut! Tosi kivat on ja joustavat!

    VastaaPoista