5.9.2015

Tallipäivät (pe 4.8.- la 5.8.)

Sää on ollut huonon puoleista jo monta päivää. Mutta on sateessa hyväkin puoli, sen jälkeen näkyy monesti kaunis sateenkaari. :) Kirjoitan nyt eilisestä ja tästä päivästä samaan postaukseen. Mukavia kuviakin on muutamia, joita teille haluan näyttää.

Tänään näkyi upea kaksoissateenkaari ratsastuskentän takana. Samaan aikaan satoi vettä ja aurinko paistoi.





Eilen sain hoidettavakseni Unskin. Unski on vanha ja mukava suomenhevonen. Olen jo monena päivänä saanut hoitaa Unskin, sillä sillä ei ole ollut omaa hoitajaa paikalla. Esimerkiksi torstaina kävin hoitamassa sen. Eilen hoidin Unskin puomissa ulkona. Unski on ihanan rauhallinen persoona. Se seisoo nätisti paikoillaan hoidettavana ja nauttii korvien takaa harjaamisesta. Unski antaa myös hyvin koskea korviin, josta ihan yllätyin. Kaikki hevosethan eivät pidä siitä. Mietin jo, että voisin kysyä Unskia toiseksi hoitohevosekseni, sillä sillä on vapaita hoitopäiviä ainakin kaksi. Talutin myöhemmin Unskia alkeiskurssilla. Eilen minulla oli oikeasti Roosan hoitopäivä. Se oli kuitenkin jo tietyistä syistä harjattu ennen kuin tulin tallille, joten hommaa ei minulla ollut.





Söpö ja vähän hupsu nuori hoitoponini Roosa ja minä. :D

Tänään sain harjata Roosan ihan normaalisti. Muuten kaikki meni hyvin, mutta jalkojen nostossa meillä oli hieman erimielisyyksiä Roosan kanssa. Harjattuani menin laittamaan Kapua kuntoon ja talutin sitä alkeiskurssilla. Alkeiskurssin loppupuolella alkoi sataa vettä kaatamalla. Onneksi olin varautunut siihen ja minulla oli sadeviitta päälläni. Tunnin jälkeen laitoin Roosan kuntoon sen ratsastajalle. Kun menin ulos seuraamaan Roosan ratsastusta, huomasin aivan upean kaksoissateenkaaren taivaalla. Näytti siltä, että sateenkaaren toinen pää oli kentän takaisella pellolla. Ehkä täällä tapahtuu jotain hyvää pian! :)




Jos tykkäät lukea blogiani, minun olisi erittäin mukava tietää tästä. Voit kertoa sen liittymällä lukijakseni blogini internet-version vasemmasta yläreunasta. Arvostan myös asiallisia kommentteja, niistä tulee minulle hyvä mieli. Kiitos!
~Doris

2 kommenttia:

  1. Sinut on haastettu! :)

    http://annasiipienkuljettaa.blogspot.fi/2015/09/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista