29.10.2015

Hei, ei tää ollutkaan mun ala!

Viime viikolla mua alko tympii opiskelu ihan hirveesti. Koulu oli kiva ja luokkakaverit myös. Opettajatkin oli mukavia tai vähintään siedettäviä. Silti jokin alkoi tuntua huonolta. Minua ei yht'äkkiä kiinnostanut oppituntien tehtävät yhtään. Kaikki tunnit meni netissä surffailuun. En yksinkertaisesti halunnut tehdä tehtäviä, ei kiinnostanut, ei huvittanut. Vielä opiskelun alussa, pari kuukautta sitten, olin lähes varma, että tämä audiovisuaalinen viestintä on minua kiinnostava ala ja haluan työskennellä näissä tehtävissä aikuisena. Vaan enpä pidä alasta enää.

Siinä sitten aloin miettiä, että mitä minä nyt oikeen teen. Selasin nettiä useamman tunnin. Lopulta päätös oli aika helppo. On pakko vaihtaa alaa! No mikä minua sitten kiinnostaa? Olen viimeisen vuoden miettinyt tätä asiaa pääni puhki. En tunnu vieläkään olevani oikein 100% varma. Yksi on kuitenkin varmaa: monikaan ammatti minua ei kiinnosta. En halua olla sairaanhoitaja, lakimies, eläinlääkäri, opettaja, toimistotyöntekijä, taksikuski, konduktööri, näyttelijä, enkä moni muukaan. Paljon on ammatteja mitä EN HALUA OLLA. Mitä jää jäljelle, kun niin monta ammattia on suljettu pois? 

Jatkuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti