11.6.2015

Opiskelupaikka varmistui! (Viikon hevostelut)

Iloisia uutisia lisää tälle viikolle. Tämä ei ollut mikään kovin jännittävä ja suuri yllätys minulle. Pääsin Omniaan audiovisuaalista viestintää opiskelemaan. Heti, kun postiluukusta kolahtaa kirje, aion ottaa opiskelupaikan vastaan. Nyt mennään äidin kanssa juhlistamaan pääsyäni ja syömään ulos.

On minulla muitakin hyviä uutisia. Nimittäin olen saanut järjestettyä asiani niin, että minun tämän viikon jokainen tuleva päivä on tallipäivä! Ihanaa. Ratsastan tänään ja lauantaina, perjantaina käyn muuten vain tallilla ja sunnuntaina on kilpailut. Tätä paremmin ei enää voisi mennä. Toivottavasti ratsastukset menevät hyvin ja olen valmis kisoihin sunnuntaina.

Eilinen välipala. Ruisnappi Sellon kahvilasta. Parempaa saa etsiä kauan!

Tänään join ihanaa mustikkasmoothieta aamulla. Oikein virkistävää ja raikasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti