18.2.2015

Tiedotusasioita 18.2.2015

Heips!

Minut eli Doriksen ja blogini löytää jo monista sosiaalisista medioista. Tässä lista paikoista joissa jo olen:

Facebook: Doris Ticklén
Facebook: Etenemisentempo
Twitter: @DorisTicklen
InstaGram: @Dorrezz
Youtube: ZufallBest
Youtube: Dorrezzhorselife
(Dorrezzhorselife on uudempi tili, ZufallBest:llä kuitenkin enemmän videoita. Käytän tällä hetkellä molempia.)

Seuratkaa Etenemisentempon Facebook-sivua, niin saatte nopeimmin tietää uusista postauksista blogissani.

Blogi on tosiaa ihan yleisblogi, ei pelkästään hevosaiheisia postauksia siis. Mutta en aio postata päivittäin vaan postaan silloin kun olen ollut jossain, jotain kivaa on tulossa, olen tehnyt jotain tai mitä vain muuta kiinnostavaa. Esimerkkinä vaikka tallillakäyntipostaukset, Manic Run, kuvanmuokkaukset, videot, Väriestejuoksu, Kiinalainen uusivuosi(tänään) jne.

Tämä päivä:
Mikäs tässä koneella ollessa median parissa. Odotan jo niin innolla peruskoulun päättymistä ja sitä, että pääsen Omniaan opiskelemaan Media-assistentiksi. Olen päivitellyt blogin ulkoasua hieman, luonut Twitter-tilin, lukenut uutisia ja muutenkin surffaillut netissä. NRJ Running soi taustalla ja tein äsken välipalaksi Lämmin kuppi -keiton. Nam nam! :)

Kolmen aikaan lähden katsomaan Helsinkiin Kiinalaista uuttavuotta. Olin siellä viime vuonnakin, joten tiedän jo miten mahtava näky se tulee olemaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti