8.10.2014

Minä

Olen vuonna 1999 syntynyt Espoolainen nuori nainen. Harrastan ratsastusta tällä hetkellä kerran viikossa Espoon ratsastustallilla Kauklahdessa. Ratsastuksen aloitin kesällä 2009 Kilon tallilla, josta vaihdoin nykyiselle tallille tammikuussa 2014.

Olen yhdeksännellä luokalla. Koulussa minä olen sellainen ns. "normaali" tyttö. Luonteeltani olen hieman porukoista vetäytyvä, mutta en ollenkaan arka tai ujo. Koulun käynti on mielestäni kivaa ja hyödyllistä, mutta on minullakin niitä huonoja päiviä jolloin ei millään jaksa. Hauskat opettajat ja kaverit saavat koulusta viihtyisän paikan.

Tulevaisuudesta sen verran, että en yhtään ole varma minne haen opiskelemaan peruskoulun jälkeen. Mielessäni on käynyt Ypäjä, Hingunniemi, Harjun oppimiskeskus, Lahden koulutuskeskus Salpauksen maatalousala ja monia muita. Lukio minua ei kuitenkaan kiinnosta. Mainitsin aiemmin että pidän koulusta, se on totta, mutta en minä enään yhdeksän vuoden jälkeen halua päntätä kaiket päivät oppikirjoista asioita. Tykkään luonnosta ja eläimistä, joten ne tulevat varmasti vaikuttamaan ammatinvalintaani. Haluan päästä tekemään asioita. Haaveenani on ollut jo jonkin aikaa ostaa hevonen tulevaisuudessa. Oma tallikaan ei olisi huono ajatus, mutta elämä näyttää toteutuvatko haaveeni. 

Olen hyvin energinen ja liikunnallinen teini. Rakastan 20-30 kilometrin pyörälenkkejä kesällä aina silloin tällöin. Sen lisäksi pyrin syömään terveellisesti ja ylläpitämään hyvää lihaskuntoa. Olen mielestäni hyvin järkevä ihminen ja ehdottoman luotettava.

Toivon, että viihdyt blogissani. Perustin tämän blogin 8.10.2014. Rakentava palaute on erittäin tervetullutta.

~Doris

2 kommenttia:

  1. moi doris! Suosittelen koulutuskeskus salpausta, valmistuin sieltä viime vuonna eläintrnhoitajaksi ja nyt opiskelen täällä koirahierojaksi :-) mukava paikka, mukavat opettajat, mukava ympäristö... Niin mukavaa ;-) Viihtyisit täällä todellakin!

    VastaaPoista
  2. Voisin viihtyäkkin siellä. Yksi ystävänikin on suositellut sitä minulle. Hienoa että viihdyt siellä ja opiskelusi kuulostaa menevän hyvin. Onnea valmistumisestasi. Muutta minä haluan kuitenkin enemmän perehtyä hevosiin kuin muihin eläimiin. Saa nähdä mihin valintaan päädyn yhteishaussa keväällä. :)

    VastaaPoista