25.7.2015

Kesätyön päättyminen


Eilen oli viimeinen työpäiväni. Teimme normaaleja hyllytystöitä ja aamulla veimme ostoskärryjä paikasta toiseen. Kahvitauolla join jälleen kupin kaakaota, niin kuin joka päivä. Lounastauolla söin ostamani kanakolmioleivän. Minulla ei ollut kova nälkä, sillä mielessä oli vain se, että enään en tule tänne seuraavana aamuna.

Tänä aamuna sisäinen kelloni herätti minut kuitenkin kuuden aikaan ja luulin, että minulla on työpäivä, kunnes muistelin hieman tarkemmin kesätyöni loppuneen jo eilen. Sitten jatkoin unia. (Kerron tästä päivästä huomenna enemmän. Luvassa on hevostelua, jes!)

Eilen työpäivän päätyttyä palautin paidan ja kaikki minulla olleet tarvikkeet pomon huoneeseen. Sitten sain työtodistuksen ja toivotimme toisillemme hyvää jatkoa. Eniten minä jäin kaipaamaan työtovereita ja työilmapiiriä, joka oli loistava. Toivon, että näkisin muita kesätyöläisiä vielä uudestaan, joiden kanssa olin nyt samaan aikaan töissä. Tämä työ oli loppujen lopuksi mukavaa. Päätyöksi se ei minulle sovi kovin hyvin, mutta opiskelujen ohella ja sivutyönä voisi mennäkkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti