23.12.2014

Ilmoitusasioita ja Hyvää Joulua!

Tervehdys! Tänään olen päättänyt muuttaa blogiani aika suuresti. Nimittäin tämä blogini ei ole enään vain hevosblogina toimiva, vaan tästä lähtien ihan yleisblogi koskien minun elämääni ja varsinkin opiskeluani. Hevospostaukset eivät tietenkään häviä minnekkään, mutta ne eivät ole blogini keskipiste. Blogissani alan julkaista tästä eteenpäin mm. omia vapaa-ajan ja koulun ATK-töitäni, joiden toivon auttavan minua toisen asteen opinnoissani. Näihin toivon erittäin paljon juuri teidän kommenttejanne, missä pitäisi parantaa ja missä olen onnistunut mielestänne hyvin.

Olen nyt joulukuun aikana päättänyt, että haen opiskelemaan Espoon keskuksen Omniaan. Audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto on osoittautunut minun alakseni, eikä suinkaan hevostenhoitaja tai muu vastaava. Minusta olisi hienoa valmistua media-assistentiksi vuonna 2017. Mielipiteet ja haaveet voivat muuttua, kuten minulle nyt kävi. Eli ymmärsin, ettei hevosala ole ammattina minua varten. Jatkan tästä huolimatta ratsastuksen harrastamista ihan normaalisti varmasti tulevinakin vuosina. 

Muutin tänään blogini ulkoasuakin huomattavasti. Kun minulle tulee sopiva, hetki teen uuden bannerinkin. Sitä ja muita uusia mielenkiintoisia postauksia odotellessanne, toivon teidän kommentoivan blogini uudistusta tämän tekstin alle. Otan kaikenlaisia ideoita vastaan erittäin mielelläni.


Hyvää Joulua kaikille minulta ja Jalo-koiraltani!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti