8.3.2017

Paljon kuvia ja viime viikkojen kuulumiset

Heippa taas! Nyt on menossa jo kolmas viikko, kun olen täällä Harjussa putkeen. Vielä lauantaihin joudun täällä olemaan, sitten pääsenkin vapaille tiistaihin asti. Meillä Harjulaisilla oli hiihtoloma viikolla yhdeksän, mutta minä olin täällä Harjun talleilla töissä koko loman ajan. Töiden ohella liikutin Hamppu-suokkia kerran selästä käsin ja kerran taluttaen käynnissä. Otettiin myös muutamia kuvia hevosten kanssa ratsastuksen jälkeen. Pahoittelen kuvien laatua, niiden siirrossa kävi jotain selvästikkin, mitä en osaa muuttaa. Lauantaina pääsin muiden työntekijöiden kanssa Hottiksella maastoon, jossa menimme kaikkia askellajeja. Hottis oli ihan super kiva ja viihdyin maastossa. Viime viikolla minua vaivasi vielä flunssa, joka oli alkanut jo viikkoa ennen työviikkoa. Nyt olo alkaa olla parempi pientä nuhaa lukuunottamatta. Olen myös harjaillut Harjun kolmevuotiaita suomenhevostammoja ja 20-vuotiasta suokkitammaa, josta lähtikin ihan älyttömästi karvaa, kuten kuvista näkyy.

Tällä viikolla olin maanantaina avustamassa uudessa ratsastajan fyysisenkunnon testauksen tutkimuksessa. Eilen seurasin Piia Pantsun valmennusta ja iltapäivällä ratsastin Pakilla tunnilla. Tänään ratsastin kevyesti fwb tamma Karkilla, joka oli eilen Pantsussa hyppäämässä. Ratsastuksen jälkeen Harjussa alkoi Talvirieha, jossa talutin Pakkia talutusratsastuksessa. Oli ihanaa nähdä miten eskarilaiset ja ala-koululaiset pitivät ponikyydistä. Huomenna on luvassa hevosilla ajoa ja englantia. Perjantaina on englantia ja iltapäivällä, sekä lauantaina olen järjestämässä hallimaastoestekilpailuita.

Nyt palaan englannin läksyjen pariin ja sitten katson vielä vähän leffaa. Pian on tulossa postaus, joka sisältää mukavan arvonnan. Pysykää kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti