5.4.2015

Kuulumisia: synttärit, ratsastus ja muuta

Hei kaikki! Täytin torstaina 16-vuotta. Ihanaa, taas vuosi takana. Olen innoissani siitä, että kuljen kohti aikuituutta, mutta olenkohan enään parin vuoden päästä? Eilen eli lauantaina luonani kävi sukulaisia, joille tarjosimme hienon pääsiäis-syntymäpäivä -aterian. Se sisälsi maikasta karitsan lihaa ja jälkiruoaksi täytekakkua. Nam! Sain lahjaksi lähinnä vain rahaa, niin kuin olin toivonutkin, joten mitään esiteltävää ei minulla nyt ole.

Nyt joka pääsiäislomapäivä tulee subilta illalla Harry Potter, jota aionkin seurata. Viimein pääsen näkemään sen elokuvasarjan kokonaisuudessaan. 

Ainiin, onhan minulla jotain kerrottavaa vielä! Olen nimittäin innostunut kasvien kasvatuksesta. Minulla kasvaa tällä hetkellä kotona siemenistä asti kirsikkatomaatteja, mansikkaa, tilliä, basilikaa, ruohosipulia ja persiljaa. Kuvia kasvateistani ja niiden tuottamasta sadosta tulee myöhemmin.

Minulla on nyt paljon ohjelmaa lauantaipäiville ja siksi en pääsekkään ratsastamaan normaalille tunnilleni aikoihin. Vähän se minua harmittaa, mutta nämä menot ovat kyllä yhtä mukavia ja menen niihin mielelläni. Olen nimittäin menossa ensi viikonloppuna roudarikoulutukseen ja sitä seuraavana viikonloppuna on nuortenleiri. Molemmista tulee mahtavia kokemuksia! :)

Eipä tässä taida olla muuta mainitsemisen arvoista. Jos luet tätä blogia, niin liittyisitkö lukijaksi vasemmasta sarakkeesta ihan ylimmäisestä kohdasta. Seuratkaa minua instagramissa: @Dorrezz.
Hyvää Pääsiäistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti